Inte mycket

som händer här inte, har massvis med funderingar om skola och jobb, framtiden helt enkelt. Får tyvvärr inte ut något vettigt svar "/

En annan konversation som jag inte haft med mig själv men som jag likväl hade kunnat ha med mig själv, då jag faktiskt visste svaret, är denna;

Jag - Älskar du mig?
S - Klart att jag gör
Jag - Det är väl inte klart?
S - Jo för du är så vacker

Visst ska man nöja sig där? Det är väl hur gulligt som helst, men nejnej vi tjejer (jag vågar nog säga vi?) ska alltid ta och tolka saker så jag kläckte ur mig

- Så du älskar alla som är vackra?

Kommentarer
Postat av: ELVIRA DEN BÄSTA!!!!!!!!!!

men nicks.. men kan ju vara vacker på två olika sätt. först utseendet, men också insidan :)

2010-05-31 @ 09:12:23
Postat av: Alma

Det är nog hela din person som han finner vacker, såklart! :)

Men hum. Ja, du har rätt, vi tjejer kan vinkla saker så det låter så fel, så fel.



Brukar säga att killar avslutar sina meningar för tidigt, för vi tjejer får in så mycket olika tolkningar i deras enkla svar. ;)

2010-06-01 @ 12:06:35
URL: http://missgrinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0